Замяната на стоката означава, че Потребителят не се отказва от сключения договор за онлайн продажба, а желае да върне вече доставена му стока поради констатиран от Потребителя недостатък и да получи идентична на върната стока, то той e длъжен да посочи причините за исканата замяна.
Условия за упражняване на правото на искане извършването на замяна на закупена от онлайн магазина стока:
Искането за замяна следва да бъде направено в срок от 14 дни, считано от деня на доставката на стоката;
Потребителят е длъжен да информира за своето намерение да замени получената стока в писмен вид;
Разноските по връщането на стоката до нас с цел заменянето й с друга идентична стока, както и разноските по обратната (повторна) доставка на стоката до посочен от Потребителя в поръчката адрес, са за сметка на Потребителя.
Потребителят не дължи заплащане на разноските по връщането на стоката до МИГ 1976 ЕООД с цел заменянето й с друга идентична стока в случаите на констатирани и потвърдени от нас явни недостатъци на стоката.
При замяна на стока се прилагат съответно правилата за връщане на стока, описани в общите условия.
В случай, че МИГ 1978 ЕООД няма в наличност идентичен продукт, с който да бъде заменена върнатата стока, и Потребителят не желае да замени върнатата стока с друга стока, търговеца се задължава да възстанови на Потребителя платената от него стойност на стоката в съответствие с общи условия и се освобождава от всякаква друга отговорност.
Правила, приложими и при връщането, и при замяната на стоки:
Възстановяването на суми, при наличие на основание за такова, се извършва по банков път и по методът наложен платеж, и се извършва в съответствие с разпоредбите, съдържащи се в настоящите законови разпоредби и общи условия на МИГ 1976 ЕООД.
До момента на предаване на връщаната/заменяната стока на www.egv.bg рискът от погиването или повреждането й се носи от Потребителя.
Върнатата (при упражнено правно на отказ и при искане за замяна) стока се преглежда, чрез отваряне на получената от Потребителя пратка в присъствието на комисия в състав от трима души.
Констатациите на комисията относно състоянието на върната стока са обвързващи за страните.
Връщането на стоката означава, че Потребителят упражнява правото си на отказ от сключения договор за онлайн продажба.
Условия за упражняване на правото на отказ на Потребителя от сключения договор за онлайн продажба:
Отказът следва да бъде направен в срок от 14 дни, считано от деня на доставката на стоката.
Потребителят е длъжен да информира МИГ 1976 ЕООД за своето намерение да се откаже от договора като върне закупената стока или да я замени;
Kато заяви своето решение в писмен вид чрез посочения от МИГ 1976 ЕООД електронна форма за връщане на закупен продукт;
В електронната форма за връщане на закупен продукт посочва банковата сметка и титуляра, по която МИГ 1976 ЕООД следва да възстанови платената сума , ако клиента е заплатил по банка.
Ако клиента е платил по наложен платеж, той трябва да върне поръчката обратно към нас на посоченият адрес с наложен платеж за негова сметка.
Стоката следва да се върне наложен платеж в състоянието, в което е била доставена!
Потребителят отговаря за връщането на стоката в посоченото състояние.
Адрес за връщане на стоката: МИГ 1976 ЕООД, гр. Хасково, ул."Одрин" 4
Върната в горепосочения срок стока се приема, само ако са изпълнени едновременно следните условия:
Стоката е в оригиналната си опаковка;
Стоката не е употребявана, зацапана или с нарушен вид;
Не е с нарушена цялост на опаковката /оригинална опаковка, кутия, кашон, етикет и т.н/;
Имате основателна причина за това;
Грешен продукт;
Връщане или замяна на продукт се заплащат транспортните разходи от клиент;
Приложена е стоковата разписка, с която стоката е получена.
Разноските по връщането на стоката са за сметка на Потребителя - съгласно чл. 47, ал. 1, т. 9 от Закона за защита на потребителите; изключение:
Потребителят не заплаща разноските по връщането в случаите на констатирани и потвърдени от МИГ 1976 ЕООД явни недостатъци на стоката.
Възстановяване на сумата се извършва в 14 дневен срок от приемане на Стоката на посочения за връщане адрес, по банковата сметка, посочена от Потребителя.
В случай, че сте заплатили по БАНКОВ ПЪТ или с КРЕДИТНА / ДЕБИТНА КАРТА , възстановяването на сумата става отново по същият начин.
Online заявка
Причина за връщането на продукта:
Данни на клиента извършил поръчката: Информация за поръчката и продукта: Опишете причината за връщането: Общи условия:
Този сайт използва бисквитки за да подобри услугите и опита на потребителите. Ако решите да продължите разглеждането му автоматично приемате тяхното използване.
Подробна информация